Usługi - Opis naszych usług

O Firmie

Jesteśmy polską firmą field - marketingową. Specjalizujemy się w dostarczaniu gotowych zespołów sprzedażowych i merchandisingowych do realizacji zadań zleconych nam przez naszych klientów. Powstaliśmy w odpowiedzi na coraz bardziej rosnące zapotrzebowanie polskich firm na usługi outsourcingowe, z których od dawna z powodzeniem korzystały międzynarodowe koncerny.

Dzięki naszej doświadczonej i wysokokwalifikowanej  kadrze, która swoje umiejętności nabywała zarówno w kraju jak i za granicą oraz sukcesom podczas realizacji kolejnych projektów szybko staliśmy się rozpoznawalną marką na rynku outsourcingu.

Oszczędności, które wprowadziliśmy dzięki zastosowaniu innowacyjnych rozwiązań przełożyły się na ceny i atrakcyjność naszych usług, dzięki czemu staliśmy się firmą, która przestała być zarezerwowana tylko dla największych.  Grono odbiorców naszych usług stale się powiększa a referencje otrzymywane od naszych kolejnych partnerów świadczą o zadowoleniu,  atrakcyjności i fachowości naszych działań.

Działamy na terenie całego kraju realizując dla naszych klientów projekty zarówno krótko-  jak i długoterminowe.

Nasza oferta to:

  • Outsourcing zespołów sprzedażowych Outsourcing - wykorzystywanie zasobów zewnętrznych, zlecanie wyspecjalizowanym podmiotom zewnętrznym procesów niezbędnych dla funkcjonowania własnego przedsiębiorstwa. Outsourcing sprzedaży >>
  • Merchandising W skrócie mówiąc w Merchandisingu chodzi o zwiększenie sprzedaży bez ponoszenia dodatkowych kosztów. Jest to przede wszystkim walka o przestrzeń dla nowych produktów zarówno w aspekcie jakościowym jak i ilościowym.
  • Merchandising extraJest to akcja w której klient otrzymuje bardzo dobrze wyszkolony i doświadczony zespół Merchandiserów działających na wyłączność jednego koncernu.
  • Akcje hostessowe. Zajmujemy się prowadzeniem akcji promocyjnych na terenie całej Polski, na życzenie klienta dostarczamy raporty oraz zdjęcia z akcji
  • Tajemniczy klient Akcje ?Tajemniczy Klient" dostarczają różnorodnych informacji, takich jak, dlaczego i gdzie kupują konsumenci. Informacje te służą naszym klientom do poprawy poziomu obsługi i zrozumienia w jaki sposób konkurować z innymi producentami
  • Audyt Audyt, czyli ocena danej osoby, organizacji, systemu, procesu, projektu lub produktu. Audyt jest przeprowadzany w celu upewnienia się co do prawdziwości i rzetelności informacji, a także oceny systemu kontroli wewnętrznej.
  • Konsulting sprzedażowy. Konsulting Sprzedażowy, czyli szeroko rozumiane doradztwo w interesach, charakteryzuje neutralność, obiektywizm oraz dyskrecja.

 

Oraz

  • Sprzedaż
  • Kompleksowa organizacja łańcucha dystrybucji i sprzedaży
  • Badania rynku hurtowego i detalicznego
  • Doradztwo w zakresie organizowania i zarządzania łańcuchem dystrybucji i sprzedaży
  • Szkolenia sprzedażowe zespołów handlowych