Tajemniczy klient
TAJEMNICZY KLIENT
Zdecydowana większość Firm, myśląc o rozwoju własnego biznesu przykłada bardzo dużą uwagę do szkoleń pracowników, tworzenia standardów obsługi klienta czy działań marketingowych. Oczywiście aktywne działania mające na celu polepszenie wizerunku przedsiębiorstw są w dobie dużej konkurencji na rynku wskazane a wręcz niezbędne. Jest jeszcze jeden bardzo ważny element w tym procesie ? weryfikacja poziomu obsługi. Zadowolony klient to dziś klucz do sukcesu. Spojrzenie na swój biznes jego oczami może pomóc w zwiększeniu biznesowej efektywności firm. Bardzo skutecznym narzędziem pomagającym w obiektywnej ocenie podjętych działań są badania MYSTERY SHOPPING, obserwacja z ukrycia, poprzez przygotowanego audytora (Tajemniczego klienta) tego co pracownik mówi, jak się zachowuje, jego kultury kontaktu z klientem i skuteczności działań a także wszystkich aspektów związanych z wyglądem sklepu.
PRZYCZYNY UTRATY KLIENTA
TAJEMNICZY KLIENT / MYSTERY SHOPPING pomaga:
- dowiedzieć się co myślą klienci o Twoich usługach i produktach,
- dowiedzieć się czy klienci potrzebują czegoś więcej,
- dowiedzieć się czy klienci czują się lepiej u konkurencji,
- porównać poziom obsługi w Twoich placówkach z konkurencyjnymi,
- poznać szczegółowe opinie klientów na dowolny temat,
- zwiększyć wartość sprzedaży,
- zwiększyć lojalność klientów,
- zwiększyć tempo potencjał wzrostu Twojej Firmy.
W ramach badań zapewniamy:
- wykwalifikowaną kadrę audytorów,
- przygotowanie scenariuszy badań w oparciu o wyznaczone cele badań,
- dotarcie do wszystkich placówek niezależnie od położenia,
- szkolenie audytorów pod kątem przyjętych do realizacji badań,
- przygotowanie raportów końcowych z wnioskami i rekomendacjami,
- pomoc przy wdrażaniu zmian
Tajemniczy klient | badanie tajemniczy klient