Jak działamy - Jak działamy w poszczególnych branżach
Branża FMCG (kanał tradycyjny)
Klient naszej firmy nabył prawa do produkcji i dystrybucji znanego napoju energetycznego. Jego stały zespół handlowców nie był w stanie zrealizować w dostatecznie szybkim czasie wizyt w kanale tradycyjnym .Celem akcji było wprowadzenie do jak największej liczby odbiorców nowego asortymentu, dlatego też poproszono Sales Force o pomoc?
- stworzyliśmy w ciągu 2 tygodni zespół Przedstawicieli Handlowych zarządzanych przez naszych kierowników sprzedaży, którzy po przeszkoleniu ruszyli w teren
- każdy handlowiec wykonywał minimum 20 wizyt w PSD dziennie
- ażeby ominąć problemy z dostawami od dystrybutorów, nasi Przedstawiciele posiadali również towar na samochodach i sprzedawali go na fakturę VAT
- dotarliśmy do większości punktów spoza listy STOP przekazanej nam przez naszego klienta, czyli stałych odbiorców obsługiwanych przez etatowych przedstawicieli handlowych
- podczas pierwszych wizyt w terenie osiągnęliśmy ponad 35% poziom dystrybucji nowego produktu
- stworzyliśmy pokategoryzowaną bazę odwiedzonych punktów, która stała się w późniejszym czasie cennym narzędziem dla etatowych handlowców naszego klienta
- osiągnęliśmy wynik sprzedaży porównywalny do działań naszego zleceniodawcy u swoich stałych, strategicznych odbiorców w tym samym czasie
Branża ALKOHOLOWA
Klient naszej firmy promując swój nowy produkt wymyślił
niekonwencjonalny sposób komunikacji z konsumentem w punktach sprzedaży
detalicznej. Wymagało to wprowadzenia standardów merchandisingowych
oraz materiałów POS w 6000 PSD w ciągu 1 miesiąca.
Zatrudniliśmy zespół przedstawicieli handlowych, który wykonał ponad
8000 wizyt handlowych uzyskując ponad 6000 wprowadzonych standardów,
skuteczność działania zespołu przekroczyła 80%.
Branża PRZEMYSŁOWA (kanał tradycyjny)
Klient zlecił nam wprowadzenie na rynek Polski unikalnej linii produktów branży budowlanej do punktów sprzedaży detalicznej (hurtowni budowlanych, sklepów narzędziowych, sklepów przemysłowych i metalowych)
- zrekrutowaliśmy i wyszkoliliśmy zespół 25 osób
- przez 3 miesiące przeczesaliśmy cały rynek w poszukiwaniu potencjalnych odbiorców
- zbudowaliśmy bazę 6000 PSD z czego ponad połowa jest obsługiwana cyklicznie przez naszą firmę
- obroty naszego klienta na przestrzeni roku w tym kanale wzrosły o prawie 300%
Staliśmy się stałym suportem etatowych przedstawicieli handlowych naszego klienta, projekt przekształcił się w długo terminowe działanie i jest stale rozwijany poprzez wprowadzanie kolejnych, nowych produktów w zbudowanej sieci sprzedaży. Oszczędności klienta w stosunku do zatrudnienia takiej samej struktury we własnym zakresie wynoszą ponad 40%.
Branża PRZEMYSŁOWA (kanał tradycyjny)
Klient zlecił nam wprowadzenie na rynek Polski unikalnej linii produktów branży budowlanej do punktów sprzedaży detalicznej (hurtowni budowlanych, sklepów narzędziowych, sklepów przemysłowych i metalowych)
- zrekrutowaliśmy i wyszkoliliśmy zespół 25 osób
- przez 3 miesiące przeczesaliśmy cały rynek w poszukiwaniu potencjalnych odbiorców
- zbudowaliśmy bazę 6000 PSD z czego ponad połowa jest obsługiwana cyklicznie przez naszą firmę
- obroty naszego klienta na przestrzeni roku w tym kanale wzrosły o prawie 300%
Staliśmy się stałym suportem etatowych przedstawicieli handlowych naszego klienta, projekt przekształcił się w długo terminowe działanie i jest stale rozwijany poprzez wprowadzanie kolejnych, nowych produktów w zbudowanej sieci sprzedaży. Oszczędności klienta w stosunku do zatrudnienia takiej samej struktury we własnym zakresie wynoszą ponad 40%.
Branża PRZEMYSŁOWA (kanał nowoczesny)
Jeden z klientów chciał w krótkim czasie powiększyć przewagę nad firmami konkurencyjnymi. W tym projekcie firma Sales Force, dbała o wizerunek i stałą dostępność jego produktów w sieci marketów DIY. Wprowadziliśmy usługę merchandising extra. Zatrudniliśmy 14 osób które wykonywały pracę merchendisiera i przedstawiciela handlowego. Podczas cotygodniowych wizyt w marketach, zastosowaliśmy poniższy schemat:
- rekrutacja, szkolenie i zatrudnienie merchandiserów wykonujących również zadania przedstawiciela handlowego
- cykliczne wizyty raz w tygodniu w marketach budowlanych w całej Polsce
- egzekucja uzgodnień centralnych
- wspólne tworzenie wraz z kierownikami stoisk zamówień, uzupełnianie braków towarowych na regałach, dbałość o jakość ekspozycji
- dbałość o estetykę ułożenia produktów z zachowaniem zasad merchandisingu
- załatwianie w miarę możliwości problemów serwisowych
- czuwanie nad stanem technicznym ekspozycji
- dostarczenie, instalacja i opieka nad materiałami POS
- raportowanie fotograficzne
Sales Force dzięki swoim działaniom stał się swoistego rodzaju pomostem między klientem a halami na których terenie pracuje. Dzięki nam obroty w sieciach zwiększyły się o ponad 30% w skali roku i nadal ten trend jest utrzymywany
AUDYTY
Klient chciał sprawdzić w 1000 wskazanych punktach w Polsce obecność swojego nowego produktu i standardów merchandisingowych, wprowadzonych przez jego przedstawicieli handlowych
Dodatkowo poprosił o wizytę Tajemniczego Klienta, który miał zweryfikować aktywne uczestnictwo w programie lojalnościowym firmy sprzedawców zatrudnionych w PSD.
Sales Force w ciągu tygodnia odwiedziła w całej Polsce wszystkie punkty raportując w sposób pisemny i elektroniczny efekty swojej obserwacji .Dostarczyliśmy również klientowi materiał fotograficzny z przeprowadzonych wizyt, który stał się doskonałą analizą działań handlowych firmy.
AKCJE HOSTESSOWE
Dla wiodącej firmy z branży gier losowych wykonujemy cykliczne akcje promocyjne zatrudniając wykwalifikowane i przeszkolone hostessy i hostów, których funkcja daleko wybiega poza rolę prezentera.
Nasza kadra aktywnie sprzedaje produkty firmy w newralgicznych punktach dużych miast , powodując niejednokrotnie wzrost obrotów danego punktu na produkcie o blisko 400% w stosunku do dni bez wsparcia sprzedażowego.
Prowadzimy również animacje, samplingi, oraz prezentacje zarówno w plenerze jak i w sieciach sklepów wielkopowierzchniowych. Nasz personel to fachowcy posiadający wszelkie kwalifikacje oraz niezbędne badania do wykonywania zleconych czynności.