Jak działamy - Jak działamy w poszczególnych branżach

Branża FMCG (kanał tradycyjny)

Klient naszej firmy nabył prawa do produkcji i dystrybucji znanego napoju energetycznego. Jego stały zespół handlowców nie był w stanie zrealizować w dostatecznie szybkim czasie wizyt w kanale tradycyjnym .Celem akcji było wprowadzenie do jak największej liczby odbiorców nowego asortymentu, dlatego też poproszono Sales Force  o pomoc?

  • stworzyliśmy w ciągu 2 tygodni zespół Przedstawicieli Handlowych zarządzanych przez naszych kierowników sprzedaży, którzy po przeszkoleniu ruszyli w teren
  • każdy handlowiec wykonywał minimum 20 wizyt w PSD  dziennie
  • ażeby ominąć problemy z dostawami od dystrybutorów, nasi Przedstawiciele posiadali również towar na samochodach i sprzedawali go na fakturę VAT
  • dotarliśmy do większości punktów spoza listy STOP przekazanej nam przez naszego klienta, czyli  stałych odbiorców obsługiwanych przez etatowych przedstawicieli handlowych
  • podczas pierwszych wizyt w terenie osiągnęliśmy ponad 35% poziom dystrybucji nowego produktu
  • stworzyliśmy pokategoryzowaną bazę odwiedzonych punktów, która stała się w późniejszym czasie cennym narzędziem dla etatowych handlowców naszego klienta
  • osiągnęliśmy wynik  sprzedaży porównywalny do działań naszego zleceniodawcy u swoich stałych, strategicznych odbiorców  w tym samym czasie

Branża ALKOHOLOWA

Klient naszej firmy promując swój nowy produkt wymyślił niekonwencjonalny sposób komunikacji z konsumentem w punktach sprzedaży detalicznej. Wymagało to wprowadzenia standardów merchandisingowych oraz materiałów POS w 6000 PSD w ciągu 1 miesiąca.
Zatrudniliśmy zespół przedstawicieli handlowych, który wykonał ponad 8000 wizyt handlowych uzyskując ponad 6000 wprowadzonych standardów, skuteczność działania zespołu przekroczyła 80%.

Branża  PRZEMYSŁOWA (kanał tradycyjny)

Klient zlecił nam  wprowadzenie na rynek Polski unikalnej linii produktów  branży budowlanej do punktów sprzedaży detalicznej (hurtowni budowlanych, sklepów narzędziowych, sklepów przemysłowych i metalowych)

  • zrekrutowaliśmy i wyszkoliliśmy zespół 25 osób
  • przez 3 miesiące przeczesaliśmy cały rynek w poszukiwaniu potencjalnych odbiorców
  • zbudowaliśmy bazę 6000 PSD z czego ponad połowa jest obsługiwana cyklicznie przez naszą firmę
  • obroty naszego klienta na przestrzeni roku w tym kanale wzrosły o prawie 300%

Staliśmy się stałym suportem etatowych przedstawicieli handlowych naszego klienta, projekt przekształcił się w długo terminowe działanie i jest stale rozwijany poprzez wprowadzanie kolejnych, nowych produktów w zbudowanej sieci sprzedaży. Oszczędności klienta w stosunku do zatrudnienia takiej samej struktury we własnym zakresie wynoszą ponad 40%.

Branża  PRZEMYSŁOWA (kanał tradycyjny)

Klient zlecił nam  wprowadzenie na rynek Polski unikalnej linii produktów  branży budowlanej do punktów sprzedaży detalicznej (hurtowni budowlanych, sklepów narzędziowych, sklepów przemysłowych i metalowych)

  • zrekrutowaliśmy i wyszkoliliśmy zespół 25 osób
  • przez 3 miesiące przeczesaliśmy cały rynek w poszukiwaniu potencjalnych odbiorców
  • zbudowaliśmy bazę 6000 PSD z czego ponad połowa jest obsługiwana cyklicznie przez naszą firmę
  • obroty naszego klienta na przestrzeni roku w tym kanale wzrosły o prawie 300%

Staliśmy się stałym suportem etatowych przedstawicieli handlowych naszego klienta, projekt przekształcił się w długo terminowe działanie i jest stale rozwijany poprzez wprowadzanie kolejnych, nowych produktów w zbudowanej sieci sprzedaży. Oszczędności klienta w stosunku do zatrudnienia takiej samej struktury we własnym zakresie wynoszą ponad 40%.

Branża PRZEMYSŁOWA (kanał nowoczesny)

Jeden z klientów chciał   w krótkim czasie powiększyć przewagę nad firmami konkurencyjnymi. W tym projekcie firma  Sales Force,  dbała  o wizerunek i stałą dostępność jego produktów w sieci marketów DIY. Wprowadziliśmy  usługę merchandising  extra. Zatrudniliśmy  14 osób które  wykonywały pracę  merchendisiera  i przedstawiciela handlowego. Podczas  cotygodniowych wizyt w marketach, zastosowaliśmy poniższy schemat:

  • rekrutacja, szkolenie i zatrudnienie merchandiserów wykonujących również zadania przedstawiciela handlowego
  • cykliczne wizyty raz w tygodniu w marketach budowlanych w całej Polsce
  • egzekucja  uzgodnień centralnych
  • wspólne tworzenie wraz z kierownikami stoisk zamówień, uzupełnianie braków towarowych na regałach, dbałość o jakość ekspozycji
  • dbałość o estetykę ułożenia produktów z zachowaniem zasad merchandisingu
  • załatwianie w miarę możliwości problemów serwisowych
  • czuwanie nad stanem technicznym ekspozycji
  • dostarczenie, instalacja i opieka nad materiałami POS
  • raportowanie fotograficzne

Sales Force dzięki swoim działaniom stał się swoistego rodzaju pomostem między klientem a halami na których terenie pracuje. Dzięki nam obroty w sieciach zwiększyły się o ponad 30% w skali roku i nadal ten trend jest utrzymywany

AUDYTY

Klient chciał sprawdzić w 1000 wskazanych punktach w Polsce obecność swojego nowego produktu i  standardów merchandisingowych, wprowadzonych przez jego przedstawicieli handlowych

Dodatkowo poprosił o wizytę Tajemniczego Klienta, który miał zweryfikować aktywne uczestnictwo w programie lojalnościowym firmy sprzedawców zatrudnionych w PSD.

Sales Force w ciągu tygodnia odwiedziła w całej Polsce wszystkie punkty raportując  w sposób pisemny  i elektroniczny efekty swojej obserwacji .Dostarczyliśmy również klientowi materiał fotograficzny z przeprowadzonych wizyt, który stał się doskonałą analizą działań handlowych firmy.

AKCJE HOSTESSOWE

Dla wiodącej firmy z branży gier losowych wykonujemy cykliczne akcje promocyjne zatrudniając wykwalifikowane i przeszkolone hostessy i hostów, których funkcja daleko wybiega poza rolę prezentera.

Nasza kadra aktywnie sprzedaje produkty firmy w newralgicznych punktach dużych miast , powodując niejednokrotnie wzrost obrotów danego punktu na produkcie o blisko 400% w stosunku do dni bez wsparcia sprzedażowego.

Prowadzimy również animacje, samplingi, oraz prezentacje zarówno w plenerze jak i w sieciach sklepów wielkopowierzchniowych. Nasz personel to fachowcy posiadający wszelkie kwalifikacje oraz niezbędne badania do wykonywania zleconych czynności.