Outsourcing Sprzedaży - outsourcing sprzedaży
W ramach outsourcingu sprzedaży oferujemy zatrudnienie i obsługę administracyjną profesjonalnie dobranego zespołu sprzedażowego, wyposażenie pracowników w narzędzia pracy, profesjonalny nadzór, podnoszenie kompetencji poprzez szkolenia.
Korzyści wynikające z outsourcingu sprzedaży
Outsourcing zespołów sprzedażowych (outsourcing sprzedaży) pozwala przede wszystkim zoptymalizować koszy zatrudnienia,
pozyskać sprawdzony najbardziej odpowiedni personel, rekrutowany pod kątem konkretnego zadania, dopasowany do specyfiki branży i produktu.
- obniżenie kosztów stałych w przedsiębiorstwie (pracownicy, powierzchnia biurowa, urządzenia)
- gwarantowana pomoc doświadczonych specjalistów bez konieczności ich zatrudniania
- dostęp do najnowszych zastosowań teleinformatycznych
- zwiększenie efektywności i wydajności
- niezawodny i bezpieczny system danych
- odciążenie firmy i możliwość wykonywania przez nią wyłącznie kluczowych zadań.
- płacisz za usługę, a nie musisz inwestować w infrastrukturę, nie ma potrzeby
natychmiastowego i trwałego angażowania kapitału firmy w sferę
obsługiwaną przez outsourcing. - umowa z firmą outsourcingowa to więcej niż zatrudnienie pojedynczego
fachowca. Specjalista skierowany do współpracy z przedsiębiorstwem
korzysta z całej wiedzy zgromadzonej w firmie doradczej, z firmowych baz
danych oraz z porad innych ekspertów. - efektywne wykorzystanie czasu pracy. W przeciwieństwie do pracownika
zatrudnionego na etacie firma w ramach outsourcingu pracuje wtedy, gdy
jest coś do zrobienia. Nie liczy godzin nadliczbowych, a jeśli istnieje
taka potrzeba pracuje również w soboty i niedziele. - realizacja procesu rekrutacji na podstawie własnej, rozbudowanej bazy kandydatów oraz przy pomocy zasobów zewnętrznych.
- outsourcing sprzedaży to przejęcie pełnej odpowiedzialności za sprawy kadrowo płacowe zespołów sprzedażowych.
- kompleksowe zarządzanie flotą samochodową, komputerami przenośnymi i telefonami (palmtopami). -zastosowanie sprawdzonych i efektywnych metod rozwoju umiejętności sprzedażowych i menedżerskich zespołu obsługującego projekt - płacisz za usługę, a nie musisz inwestować w infrastrukturę, nie ma potrzeby natychmiastowego i trwałego angażowania
Outsourcingu sprzedaży jest jednym ze sposobów zwiększenia efektywności firmy. Jest to widoczne na przykładzie firm korzystających z outsourcingu. Istnieje jednak wiele obaw przed wdrażaniem i stosowaniem tego narzędzia. Obecnie outsourcing jest jedną z ważniejszych i dających duże korzyści metodologii biznesowych, ponieważ umożliwia firmom maksymalne wykorzystanie możliwości, oraz pozwala szybko, efektywnie i optymalnie reagować na potrzeby klientów. Outsourcing sprzedaży, dzięki wdrożeniu wyspecjalizowanych zespołów sprzedażowych pozwala wykonać powierzone zadania wydajniej i skuteczniej, niż gdyby odbywało się to w ramach wewnętrznych struktur firmy. Outsourcing sprzedaży pozwala firmie skupić się głównej działalności.
Rodzaje i modele outsourcingu
Outsourcing oferuje szanse zastosowania jego
strategicznych wariantów i jego terminu można używać dla określenia wielu
modeli i rodzajów różniących się od siebie, z których każdy ma inne wymogi
wyznaczające optymalne rozwiązania. więcej >>